مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-05اقتصادي

کمک دولت برای تامین تجهیزات متروی قم کافی نیست


معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: کمک دولت به تأمین تجهیزات قطار شهری قم در ردیف بودجه، رقم 54 میلیارد تومان و 50 درصد اوراق مشارکت است که این رقم به میزانی نیست که بتوان قطار شهری را تأمین کرد.

- ایسنا/قم معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: کمک دولت به تأمین تجهیزات قطار شهری قم در ردیف بودجه، رقم 54 میلیارد تومان و 50 درصد اوراق مشارکت است که این رقم به میزانی نیست که بتوان قطار شهری را تأمین کرد.

مهرداد توکلی مقدم در گفت وگویی در خصوص تعهداتی که دولت بابت مترو و قطار شهری به شهرداری قم دارد، اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های استانی و ملی بوده که به شهرداری واگذار کردند و بودجه سال جاری آن نزدیک به 54 میلیارد تومان بود، این رقم به میزانی نبود که بتوان قطار شهری را تأمین کرد.

وی ادامه داد: در این خصوص ظرفیتی در بودجه از بابت فروش اوراق مشارکت ایجاد شد که 50 درصد آن از طریق دولت پرداخت می شود و تقریباً 30 تا 40 درصد نیز شهرداری باید برای فروش و وصول این اوراق مشارکت هزینه کند و کمک دولت در حد همان 54 میلیارد تومان و 50 درصد اوراق مشارکت است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به پایان کار در فاز اول خط یک مترو و انتظار برای تأمین واگن، خاطرنشان کرد: قرارداد خرید واگن از سمت دولت بسته شده و بنابراین طرف قرارداد از شهرداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک دولت برای تامین تجهیزات متروی قم کافی نیست

کمک دولت برای تامین تجهیزات متروی قم کافی نیست