مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-10سياسي

همه گزینه های مقاومت روی میز است


همه گزینه های مقاومت روی میز است اما امروز شاهدیم که رژیم کودک کش به جز کودک کشی هیچ توفیقی نداشته است و جرات جنگ با رزمندگان را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ابهر با بیان اینکه در روایات آمده است دیانت انسان به کثرت رکوع و سجود نیست، اظهار داشت: در دین ما شاخص های مهم تری وجود دارد که اصل است که اگر به آنها توجه داشته و آنها را برجسته کنیم دیگر مسائل نیز درست می شود.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه قیام امام حسین(ع) بر پایه عقل استوار است، توضیح داد: دلیل اینکه ائمه ما تا به این حد به عقل اهمیت دادند این است که انسان ها به عقل توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید از هر کاری که پایه عقلی ندارد دوری کنیم، اضافه کرد: در تمام کتب دینی با حساسیت بالایی از عقل صحبت شده است که این موضوع مهم بیان گر جایگاه عقل است.

مرادپور در ادامه بیانات خود در خطبه دوم نیز ضمن سفارش به تقوا اظهار کرد: در ابهر مشاهده می کنیم که متأسفانه عروسی ها را  تا دو نصف شب با صدای بلند ادامه می دهند که این کار برخلاف عقل و هنجارهای اجتماعی بوده و برای مردم مزاحمت ایجاد می کند و باید مسئولین برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه گزینه های مقاومت روی میز است

همه گزینه های مقاومت روی میز است