مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-01ورزشي

تحرکات زیر پوستی و توصیه ای به 2 مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد


در حوزه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد آنگونه که معلوم است این عده که هیچ گونه تناسبی با دولت مردمی آیت الله رییسی ندارند موجب رکود و سکون در کارها شده و عملاً مدیر دستگاه در ورزش جوانان کهگیلویه و بویراحمد به تنهایی قادر به رفع این مشکلات نیست.

- خبرگزاری فارس یاسوج- بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم همگان منتظر بودند تا تغییر و تحول اساسی در مدیریت های استان کهگیلویه و بویراحمد شکل گیرد.

خوب به یاد داریم تا قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم بسیاری از نیروهای متعهد و انقلابی و دلسوزان و جوانانی که شیفته خدمت بودند در استان به حاشیه رانده شدند و حتی در ادارات اتاق و صندلی برای نشستن آنها در اختیار قرار ندادند.

آنهایی که مورد نامهربانی و به عبارتی ظلم و ستم برخی افراد قرار گرفته بودند اکنون نیز نسبت به حضور همان افراد در ادارات و تصمیم گیری آنها در مرکز استان نگران و ناراحت هستند.

در همین خصوص برخی فرهنگیان و ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه بازماندگان دولت قبل برای دستگاه هایی مانند ورزش و آموزش و پرورش تصمیم می گیرند از مدیران این دو دستگاه درخواست داشتند تا نسبت به ترک تازی و همچنین برخی از اقدامات زیر پوستی آن عده و ایجاد حاشیه برای ادارات کل جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات زیر پوستی و توصیه ای به 2 مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد

تحرکات زیر پوستی و توصیه ای به 2 مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد