مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-05اقتصادي

حل مشکل ورود فاضلاب به رودخانه های همدان با جذب اعتبار ماده 56


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه 55 درصد از شبکه جمع آوری فاضلاب همدان اجرایی شده است، گفت: جذب اعتبار ماده 56 تحول عظیمی در شبکه فاضلاب همدان ایجاد خواهد کرد البته هنوز منتظر تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه 55 درصد از شبکه جمع آوری فاضلاب همدان اجرایی شده است، گفت: جذب اعتبار ماده 56 تحول عظیمی در شبکه فاضلاب همدان ایجاد خواهد کرد البته هنوز منتظر تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه هستیم.

فرهاد بختیاری فر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کامل نشدن شبکه جمع آوری فاضلاب شهر همدان به علت عدم تخصیص اعتبارات بوده است، اظهارکرد: اعتبار مصوب فاضلاب استان همدان سالانه 30 میلیارد تومان است این درحالیست که در بهترین حالت 50 درصد از این اعتبارات تخصیص پیدا می کند.

وی با تأکید بر اینکه 77 درصد از جمعیت استان همدان تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار دارند، تصریح کرد: کاری که در شرکت آبفای استان همدان صورت گرفته به نسبت کشور بالاتر بوده به طوریکه این عدد در کشور 54 درصد است.

وی با اشاره به اینکه در کلکتورهای اصلی و شبکه های فرعی هنوز به پیشرفت 100 درصدی نرسیده ایم، افزود: 500 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب مدرن باید اجرایی شود، 140 کیلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل ورود فاضلاب به رودخانه های همدان با جذب اعتبار ماده 56

حل مشکل ورود فاضلاب به رودخانه های همدان با جذب اعتبار ماده 56