مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-24بين الملل

استاد دانشگاه: تحولات اخیر فلسطین منجر به نابودی رژیم صهیونیستی می شود


جوشش تازه ای درون رگ های همه امت های حزب الله و نیروهای مقاومت در اقصی نقاط جهان به وجود آورده و به محو و نابودی اسراییل و خروج کامل آمریکا از کلیه کشورهای اسلامی به ویژه منطقه غرب آسیا خواهد انجامید .

- سیدابوالقاسم هاشمی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و تبریک عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی بر لزوم وحدت اتحاد مسلمین در مقابله با رژیم جعلی اسراییل و شرکت پرشور اقشار مردم در راهپیمایی ها ، تجمعات  و کنشگری های رسانه ای تاکید کرد.

سید ابوالقاسم هاشمی گفت: قدس برای ما یک آرمان بوده که در آن هم استکبارستیزی، اتحاد بین مسلمین و هم حرکت است؛ حرکتی که در مسیر شهادت، ایثار و سمت آرمان ها ختم می شود.

وی افزود: این روزها در مقابل سخنان سخیفانه و عملکرد ابلهانه رژیم جعلی صهیونیستی اتحاد مسلمانان مهم ترین گزینه بوده زیرا قدس پایتخت ابدی فلسطین است و ما خواستار انتفاضه آتشین بر طبق اصل قرآنی اشداء علی الکفار در حمایت از مردم مظلوم اما مقتدر غزه هستیم.

هاشمی با اشاره به انتقال پایتخت اسراییل در سال 2017 ،آنرا نقض آشکار تمام قواعد بین المللی دانست و افزود: این اقدام در زمان ترامپ زبان سازشکاران را کوتاه کرد اما آنچه باید نظام سلطه و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه: تحولات اخیر فلسطین منجر به نابودی رژیم صهیونیستی می شود

استاد دانشگاه: تحولات اخیر فلسطین منجر به نابودی رژیم صهیونیستی می شود