مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-11اجتماعي

نقش معلمان در آموزش کارآفرینی چیست؟


کانون تولید محتوا دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی البرز، دومین شماره از نشریه علمی، ادبی و فرهنگی «قاصد» را با محوریت «ساحت تربیت اقتصادی و حرفه ای؛ - کانون تولید محتوا دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم فردوسی البرز، دومین شماره از نشریه علمی، ادبی و فرهنگی قاصد را با محوریت ساحت تربیت اقتصادی و حرفه ای؛ نگاهی به کارآفرینی در مدارس را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، ساحت تربیت اقتصادی و حرفه ای ، نگاهی به کارآفرینی در مدارس ، آموزش و پرورش و اقتصاد ، نگاهی به ساحت تربیت اقتصادی در کتاب درسی ، مصاحبه: چگونه قله های موفقیت را فتح کردم؟ ، گزارش: پویشی از جنس مهر ، ارزش آفرینی در مدارس ، اقتصاد آموزش و پرورش از منظر سند تحول بنیادین ، آموزش برای فروش و مدارس مهارت پرور از جمله مطالبو مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

یاسین ادوای ـ سردبیر نشریه در بخشی از سخن سردبیر نوشته است: آموزش و پرورش به عنوان ستون اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه باید با توجه به نیازها و واقعیتهای اقتصادی کشور بهبود یابد.

اقتصاد و آموزش و پرورش دو عاملی هستند که با هم پیوند دارند و تأثیر بسزایی بر یکدیگر دارند برای رشد و توسعه ی اقتصادی، نیازمند نیروی کار ماهر و متخصص هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش معلمان در آموزش کارآفرینی چیست؟

نقش معلمان در آموزش کارآفرینی چیست؟