مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-18بين الملل

حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به خبرنگاران تی آرتی + ویدئو


ویدئوهای منتشر شده حاکی از آن است که یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگار رسانه ترکیه ای تی آرتی حمله کرده و با لوله تفنگش دوربین این خبرنگار را شکسته است.

- حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به خبرنگاران تی آرتی + ویدئو ویدئوهای منتشر شده حاکی از آن است که یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگار رسانه ترکیه ای تی آرتی حمله کرده و با لوله تفنگش دوربین این خبرنگار را شکسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم عکاس خبرنگاران تی آرتی در قدس شرقی مشغول به کار بوده اند؛ جایی که نیروهای رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها روز جمعه در حوالی مسجد الاقصی درگیر شدند.

تی آرتی در راستای حادثه پیش آمده گزارش داد: نیروهای اسراییل به طور فیزیکی با تیم خبری تی آرتی درگیر شدند و همزمان با اینکه این خبرنگاران رویدادهای مربوطه را در این منطقه بی ثبات پوشش می دادند، دوربین آن ها را با لوله تفنگ شکستند.

این تیم خبری در حال پوشش مسدودسازی مسیر توسط نیروهای اسراییلی و استفاده از زور و اجبار این نیروها علیه فلسطینی هایی بودند که به سمت مسجدالاقصی می رفتند.

در ویدئو کوتاهی که منتشر شده یک گروه از افسران ارتش رژیم صهیونیستی مقابل لنز دوربین ایستاده اند که این دوربین توسط شخصی خارج از کادر شکسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به خبرنگاران تی آرتی + ویدئو

حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به خبرنگاران تی آرتی + ویدئو