مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-02اقتصادي

تکمیل طرح های نیمه تمام باعث تسریع در رشد اقتصادی کشور می شود


رییس جمهور خدمت و کار برای مردم استان کردستان را برای دولت مایه افتخار دانست و اظهار داشت: امروز اگر چه شاهد افتتاح خط ریلی 151 کیلومتری همدان تا سنندج بودیم اما آنچه مورد بهره برداری قرار گرفت زمانی کاملا تکمیل خواهد شد که این خط به مرز باشماق و از آنجا .

- رییس جمهور خدمت و کار برای مردم استان کردستان را برای دولت مایه افتخار دانست و اظهار داشت: امروز اگر چه شاهد افتتاح خط ریلی 151 کیلومتری همدان تا سنندج بودیم اما آنچه مورد بهره برداری قرار گرفت زمانی کاملا تکمیل خواهد شد که این خط به مرز باشماق و از آنجا به خطوط ریلی بین المللی متصل شده و مسیر ترانزیتی این منطقه کامل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی صبح امروز؛ پنجشنبه در آغاز برنامه های ، با ابراز خرسندی از ارائه این خدمت از سوی دولت به مردم این منطقه تصریح کرد: کردستان سرزمین مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است و از مردمانی با فرهنگ، باصفا، مقاوم و دارای سنت های بسیار ارزشمند برخوردار است که همواره پشتوانه ای برای انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و هستند.

وی خدمت و کار برای چنین مردمی را برای دولت مایه افتخار دانست و افزود: امروز اگر چه شاهد افتتاح خط ریلی 151 کیلومتری همدان تا سنندج بودیم اما آنچه مورد بهره برداری قرار گرفت زمانی کاملا تکمیل خواهد شد که این خط به مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های نیمه تمام باعث تسریع در رشد اقتصادی کشور می شود

تکمیل طرح های نیمه تمام باعث تسریع در رشد اقتصادی کشور می شود