مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-30پزشكي

چه زمانی نیاز به اسلیو معده داریم


امروزه در خصوص جراحی لاغری زیاد می شنویم و شاهد تاثیر مثبت و ایمن بودن آن بوده ایم؛ اما به همه افراد برای لاغری توصیه نمی شود.

دکتر محمد جواد باقری متخصص اسلیو معده در این خصوص می گوید: همه افرادی که اضافه وزن دارند همیشه کاندیدای مناسبی برای جراحی لاغری نیستند.

ابتدا بیمار باید قبل از مراجعه برای انجام جراحی لاغری تلاش خود را برای لاغری به روش های غیر جراحی کند.

تنها در صورتی که بیمار با هیچ یک از روش رژیم غذایی و تمرینات ورزشی موفق به کاهش وزن نشده است، برای بررسی بیشتر باید به مطب مراجعه کند.

در ادامه افزودند: BMI یا شاخص توده بدنی بیمار اندازه گیری می شود، در صورتی که پس از محاسبه عدد بالایی را به دست آوردیم در ادامه بررسی های دیگر برای وضعیت عمومی بیمار جهت انجام جراحی انجام می گیرد.

به طور مثال افرادی که شاخص توده بدنی بالای 40 داشته باشند، به عنوان چاقی مفرط تشخیص داده می شوند و نیاز به انجام جراحی لاغری برای کم کردن وزن خود دارند.

همچنین افرادی که شاخص توده بدنی بین 35 تا 40 همراه با بیماری هایی ناشی از بیماری چاقی مانند فشار خون بالا دارند نیز کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی لاغری هستند.

دکتر محمد جواد باقری در خصوص آزمایشات قبل از عمل بیان کردند: پس از اندازه گیری شاخص توده بدنی به مرحله انجام آزمایشات قبل از عمل میر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه زمانی نیاز به اسلیو معده داریم

چه زمانی نیاز به اسلیو معده داریم