مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-31اقتصادي

برخی چالش های نمایشگاهی با مدیریت خاصی رخ می دهد و اتفاقی نیست


میزگرد تخصصی نمایشگاه لوله اتصالات،شیرآلات بهداشتی ، صنایع و خدمات وابسته (PIVEX 2024) که از 2 تا 5 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود با هدف بررسی فرصت ها و چالش های این نمایشگاه از دید ذینفعان آن برگزار شد .

- میزگرد تخصصی نمایشگاه لوله اتصالات،شیرآلات بهداشتی ، صنایع و خدمات وابسته (PIVEX 2024) که از 2 تا 5 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود با هدف بررسی فرصت ها و چالش های این نمایشگاه از دید ذینفعان آن برگزار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل ازنمایشگاه لوله اتصالات،شیرآلات بهداشتی ، صنایع و خدمات وابسته (PIVEX 2024) که صبح 8 آبان ماه با حضور حسین ناظم زاده رییس اتحادیه لوازم بهداشتی و ساختمان،محمد رضا بهشتیان رییس انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن،ناصر میرزایی دبیر انجمن تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی ایران،دکتر آبادی نائب رییس انجمن تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی،فرزانه خرمیان دبیر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات ونیلوفر عطار زاده مدیر شرکت نمایشگاهی تهران مجری برگزاری این نمایشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، نمایشگاه ساختمان به شدت مورد انتقاد انجمن ها و اتحادیه قرار گرفت و گلایه های بی شماری از نحوه برگزاری این نمایشگاه داشتند که از مهمترین آن ها می شود به عدم تخصیص عادلانه فضا به مشارکت کننده های حوزه ساختمان و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی چالش های نمایشگاهی با مدیریت خاصی رخ می دهد و اتفاقی نیست

برخی چالش های نمایشگاهی با مدیریت خاصی رخ می دهد و اتفاقی نیست