موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 03:452023-11-20بين الملل

مزه چی داشت؟! (گفت و شنود)


کشتی اسراییلی برای اینکه شناسایی نشود با پرچم کشور «باهاما » در حرکت بوده که توسط نیروهای انصارالله شناسایی و توقیف شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: انصارالله کشتی اسراییلی گلکسی لیدر را در دریای سرخ توقیف کرده و 52 سرنشین آن را بازداشت کرده است.

گفتم: ایول.

آفرین به رزمندگان شجاع و سلحشور انصارالله.

گفت: انصارالله پیش از این هم اعلام کرده بود که کشتی های اسراییلی و کشتی هایی که با پرچم این رژیم حرکت می کنند و کشتی های حامل کالا برای این رژیم را در باب المندب و دریای سرخ و دریای عمان توقیف خواهد کرد و اگر ناو جنگی باشد آن را غرق می کند.

گفتم: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته است این کشتی اسراییلی نیست! ولی یک مقام دیگر این رژیم اسراییلی بودن آن را تایید کرده است.

گفت: این کشتی برای اینکه شناسایی نشود با پرچم کشور باهاما در حرکت بوده که توسط نیروهای انصارالله شناسایی و توقیف شده است.

گفتم: یارو دزدی کرده بود برای این که از دست پلیس فرار کنه درون پوست بُز رفته و قاطی گله بزها شده بود که ناگهان یک شیر حمله می کنه و یارو رو می خوره .

شیرهای دیگه ازش می پرسند چی بود خوردی؟ گفت؛ بُز بود ولی مزه خر می داد! پایان پیام/ت  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزه چی داشت؟! (گفت و شنود)

مزه چی داشت؟! (گفت و شنود)