مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 07:152023-11-10سياسي

وداع زینبی مردان دیار هزار سنگر با جانباز شهید 70 درصد


مردم دیار هزار سنگر شب گذشته پیکر جانباز سرافراز 70 درصد سید حسین کاشانی را بر روی دست ها گرفتند و برای وداع عاشقانه در آغوش جای دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، بار دیگر بوی شهید و شهادت در دیار هزار سنگر بر مشام جان می آید.

درست است؛ مردی بزرگ که الگوی صبر و استقامت بوده و ایستادگی را از دماوند کوه آموخت از دیار علویان رخت بست و به دیار جاوید شتافت.

سید حسین کاشانی جانباز سرافراز روزهای عشق، آتش و خون دیگر در بین ما نیست و پس از تحمل سال ها درد و رنج حاصل از جراحات دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

 همه خانواده شهید کاشانی بودند و بر سر و سینه زنان آمدند تا رسم دلدادگی و عشق به عاشقان مکتب حسینی در دیار خمینی را به جای آورند.

سید حسین کاشانی فرزند سید روح الله در روز 9 خرداد ماه سال 1342 در روستای کچب بخش دابودشت شهرستان آمل در خانواده ای مذهبی و انقلابی دیده به جهان گشود.

این جانباز طی دو مرحله در 9 اسفند سال 1359 در جبهه های منطقه خوزستان و 30 دی ماه سال 1365 در منطقه شلمچه با اصابت ترکش به شکم و دو پا دردهای جانبازی را به جان خرید و پس از تحمل سال ها درد و رنج به یادگار از هشت سال دفاع مقدس آسمانی شد.

از این جانباز 70 درصد آملی دو فرزند پسر به یادگار مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع زینبی مردان دیار هزار سنگر با جانباز شهید 70 درصد

وداع زینبی مردان دیار هزار سنگر با جانباز شهید 70 درصد