مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-23ورزشي

مقصران سیل نهوج و خشک شدن زمین چمن اردستان معرفی می شوند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: با پیگیری های انجام شده مقصران سیل نهوج و خشک شدن زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور اردستان به زودی معرفی خواهند شد.

- ایسنا/اصفهان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: با پیگیری های انجام شده مقصران سیل نهوج و خشک شدن زمین چمن ورزشگاه 17 شهریور اردستان به زودی معرفی خواهند شد.

سید عباس بارودکو در حاشیه مراسم زنگ مهر و مقاومت در یکی از مدارس اردستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است.

در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان با از خودگذشتی ها و ایثارگری، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.

وی با اشاره به گلایه های مردمی در خصوص برخورد دستگاه قضایی با مقصران سیل روستای نهوج اردستان، افزود: پس از وقوع حادثه و دریافت گزارش اولیه از دستگاه های مربوطه، با پیگیری های انجام شده برای مشخص کردن مقصر و مقصران به کارشناسی رسمی دادگستری ارجاع شد.

در قرار اولیه کارشناسی سه اداره دولتی مقصر شناخته و با توجه به ابلاغ نظریه کارشناسی این ادارات به قرار کارشناسی اعتراض کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران سیل نهوج و خشک شدن زمین چمن اردستان معرفی می شوند

مقصران سیل نهوج و خشک شدن زمین چمن اردستان معرفی می شوند