مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-15اقتصادي

خط آهن رشت - آستارا حلقه مفقوده کریدور شمال - جنوب


یک کارشناس حوزه حمل ونقل با بیان اینکه کریدور شمال - جنوب در حال حاضر با حلقه مفقوده خط آهن رشت - آستارا مواجه است، گفت: اگر به کریدور شمال - جنوب اعتقاد داریم، - یک کارشناس حوزه حمل ونقل با بیان اینکه کریدور شمال - جنوب در حال حاضر با حلقه مفقوده خط آهن رشت - آستارا مواجه است، گفت: اگر به کریدور شمال - جنوب اعتقاد داریم، باید مسیر ریلی را تکمیل کنیم.

عباس قربانعلی بیک در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه الزامات راه اندازی کریدور شمال - جنوب چیست؟ پاسخ داد: ابتدا ما باید این خواسته را به عنوان یک تصمیم استراتژیک بپذیریم.

کریدور شمال - جنوب فقط زیرساخت نیست.

بیش از هر چیز یک اراده است.

به این معنا که اگر قطاری از اینچه برون و سرخس وارد می شود و هدفش بندرعباس است، باید به تعهد خود عمل کرده و زمان را رعایت کنیم، مبلغی که برای هزینه پیشنهاد می دهیم معقول باشد و بتوانیم مطلوبیت بیشتری ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مسیر شرقی، راه آهن آذربایجان تا آستارا را داریم، اما پس از آن حمل ونقل جاده ای است که بار را به مقاصد پایانه ای کشور از جمله بندرعباس و بندر امام خمینی می برد؛ در صورتی که بیش از تقاضای خارجی، تقاضای داخلی ما به کریدور جاده ای نیاز دارد و اگر به کریدور شمال - جنوب اعتقاد داریم، باید مسیر ریلی را تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط آهن رشت - آستارا حلقه مفقوده کریدور شمال - جنوب

خط آهن رشت - آستارا حلقه مفقوده کریدور شمال - جنوب