مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-22سياسي

ثبت نامی های انتخابات مجلس در خراسان جنوبی به 26 نفر رسید


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: طی روزهای اول، دوم و سوم، 26 نفر در استان برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، موسی سلیمی، دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: طی روزهای اول، دوم و سوم، 26  نفر در استان برای داوطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

  وی خاطرنشان کرد: در روز اول ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 8 نفر، روز دوم 3 نفر و در روز سوم 15 نفر در چهار حوزه انتخابیه استان، ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

   وی تصریح کرد: 11 نفر از ثبت نام کنندگان مربوط به حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، 6 نفر مربوط به حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و  بشرویه، 5 نفر مربوط به حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه و 4 نفر هم در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کرده اند.

   مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: از مجموع افراد ثبت نام کرده 21 نفر آقا و 5  نفر خانم هستند.

سلیمی درخصوص وضعیت تحصیلات افراد ثبت نام شده اظهار داشت: از این تعداد 4  نفر با مدرک دکترا، 19  نفر با مدرک فوق لیسانس و 2 نفر با مدرک تحصیلی لیسانس و یک  نفر با مدرک حوزوی، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نامی های انتخابات مجلس در خراسان جنوبی به 26 نفر رسید

ثبت نامی های انتخابات مجلس در خراسان جنوبی به 26 نفر رسید