مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:452023-09-26اقتصادي

وعده سرخرمن وزارت جهاد/ زمان پرداخت مطالبات گندمکاران باز هم به تعویق افتاد


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_ ندا زاعی: به تعویق افتادن پرداخت مزد گندمکاران قصه دیروز و امروز نیست و هر سال تکرار می شود؛ بعد از اعلام خبر به خودکفایی رسیدن کشورمان در تولید گندم خبازی ها، - کشاورزان و گندمکاران، سال زراعی جدید را در حالی آغاز کردند که بعد از گذشت چند ماه هنوز مطالبات آنها به صورت کامل پرداخت نشده است، علاوه بر این از قیمت خرید تضمینی محصولات خود در سال آینده نیز اطلاعی ندارند.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_ ندا زاعی: به تعویق افتادن پرداخت مزد گندمکاران قصه دیروز و امروز نیست و هر سال تکرار می شود؛ بعد از اعلام خبر به خودکفایی رسیدن کشورمان در تولید گندم خبازی ها، انتظار می رفت که مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی تقدیر شایسته ای از کشاورزان کنند و برای یک سال هم که شده مطالبات آنها را سر موعد پرداخت کنند اما نه تنها اینگونه نشد بلکه شاهد تعلل اعلام قیمت خرید تضمینی گندم برای سال پیش رو هستیم.

بعد از اینکه گندمکاران گندم ها را تحویل دادند، وعده های سرخرمن مسئولان شروع شد و هر از گاهی با تعیین یک تاریخ، وعده پرداخت پول به گندمکاران را می دادند.

به عنوان مثال 11 شهریور ماه بود که علیرضا مهاجر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی وعده 10 روزه برای پرداخت پول گندمکاران را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده سرخرمن وزارت جهاد/ زمان پرداخت مطالبات گندمکاران باز هم به تعویق افتاد

وعده سرخرمن وزارت جهاد/ زمان پرداخت مطالبات گندمکاران باز هم به تعویق افتاد