مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 03:252023-10-09سياسي

آیت الله اعرافی: الگوی وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تدوین شود


تدوین الگوهای وقف جدید با هدف کارآمدتر کردن موقوفات متناسب با تحولات زندگی امروز، باید در قالب طرحی جامع و فراگیر صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیت الله علیرضا اعرافی در جریان بازدید از اداره کل اوقاف استان قم و دیدار با مدیرکل و معاونان اوقاف که به مناسبت هفته وقف انجام شد اظهار کرد: از مجموعه اوقاف قم به دلیل زحمات فراوان و تلاش در سه عرصه بقاع متبرکه، موضوعات قرآنی و احیای وقف تشکر و قدردانی می کنیم.

وی افزود: مرگ، رابطه انسان با این دنیا را قطع می کند مگر آدمی باقیات الصالحاتی از خود به یادگار گذاشته باشد که تا قیامت برای او ثواب و اجر خواهد داشت.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه دست اندرکاران وقف و متولیان این عرصه هم در باقیات الصالحات سهمی دارند گفت: اقدامات سازمان اوقاف و ادارات کل آن در استان ها، موجب احیای وقف و موقوفات شده و امیدواریم مورد رضایت الهی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در زمان رضاخان و محمدرضا شاه، موج وقف زدایی در ایران به راه افتاده بود و با وجود 40 و اندی سال تلاش برای احیا موقوفات ضایع شده، هنوز دچار عقب ماندگی هایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: الگوی وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تدوین شود

آیت الله اعرافی: الگوی وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تدوین شود