مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-18فرهنگي

کارگردان فیلم «زاک»: جشنواره فیلم کوتاه تهران به دوران پختگی اش رسیده است


علی خسروی کارگردان فیلم کوتاه داستانی «زاک» از آثار حاضر در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، این دوره از جشنواره را زمان پختگی آن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، جشنواره فیلم کوتاه تهران به عنوان یکی از رویدادهای سینمایی معتبر کشور به حساب آمده و تاییدیه آکادمی اسکار را نیز دارا است.

علی خسروی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه داستانی زاک از آثار راه یافته به چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران درباره تجربه حضورش در این رویداد بیان کرد: این چهارمین دوره حضور من به عنوان فیلمساز در جشنواره فیلم کوتاه تهران است.

خوشحالم که امسال در چهلمین دوره جشنواره و عددی که نشان پختگی جشنواره و عددی ویژه است حضور دارم.

  وی درباره انتظارات فیلمسازان از جشنواره به ویژه در چهل سالگی اش عنوان کرد: من معتقدم سینمای کوتاه و به طور کلی فرهنگ باید منتقادانه عمل کند به این معنا که حقانیت مردم ایران را بازنمایی کند.

مفاهیمی مثل خانواده، اعتماد به نفس و عزت ملی و دیگر اتفاقاتی که در عرصه اقتصادی می تواند ما را به سوی پیشرفت رهنمون کند، همگی در فیلم کوتاه می تواند نمایان شود.

با توجه به هجمه رسانه ای که در فضای مجازی و رسانه های دنیا علیه مردم ایران وجود دارد، جشنواره فیلم کوتاه تهران در چهلمین دوره اش می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان فیلم «زاک»: جشنواره فیلم کوتاه تهران به دوران پختگی اش رسیده است

کارگردان فیلم «زاک»: جشنواره فیلم کوتاه تهران به دوران پختگی اش رسیده است