مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-15بين الملل

افزایش شمار شهدای فلسطینی در غزه به 3000 نفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از منابع فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز شنبه خبر داد که تعداد شهدای حملات هوایی رژیم اشغالگر قدس به 3000 هزار نفر افزایش یافته است؛ - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطنی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون به 3000 نفر افزایش یافته است.

بیش از 700 کودک نیز زخمی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از منابع فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز شنبه خبر داد که تعداد شهدای حملات هوایی رژیم اشغالگر قدس به 3000 هزار نفر افزایش یافته است؛ تاکنون بیش از 700 کودک نیز زخمی شده اند.

در همین راستا، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل با انتشار گزارشی اعلام کرد که حملات هوایی اسراییل به غزه منجر به نابودی کامل دست کم 1000 خانه در این منطقه شده است.

وبگاه القاهره الاخباریه نوشت: در گزارش کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل همچنین آمده است که در پی حملات اسراییل به منطقه غزه دست کم 560 واحد مسکونی دیگر به طوری تخریب شده که دیگر قابلیت سکونت نداشته و همچنین 12 هزار 600 واحد مسکونی دیگر در اثر این حملات به طور جزیی آسیب دیده اند.

در مقابل نیز به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های عبری روز جمعه 13 اکتبر، از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش حماس علیه اشغالگران تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار شهدای فلسطینی در غزه به 3000 نفر

افزایش شمار شهدای فلسطینی در غزه به 3000 نفر