مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-18سياسي

طرح ولایت؛ عصاره 70سال تلاش علامه مصباح یزدی


علامه مصباح یزدی موفق به کشف روابط حوزه های گوناگون مختلف دینی با خروجی به نام طرح ولایت شد و این عصاره 70سال تلاش ایشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر امروز در همایش علامه مصباح یزدی که در شهرستان فریدونکنار برگزار شد، ضمن تسلیت از حوادث و مصائب شهادت مظلومان بی پناه توسط دژخیمان صهیونیست این ظالمان کینه توز، اظهار کرد: یک قلم از جنایت این رژیم خونخوار بمباران بیمارستانی بود که در پی آن بیش از هزار نفر بیمار و افراد دیگر به خاک و خون غلطیدند.

وی افزود: امروز ندای یا للمسلمین از سرزمین قدس و غزه به گوش جهانیان به خصوص مسلمین بلند است و می رسد همه ما وظیفه داریم حمایت کنیم، در ایران اسلامی در این ایام داوطلب برای رفتن به غزه زیاد است که ریشه در همان روحیه انقلابی زنده و بالنده در بین ملت ما دارد.

محمدی لایینی با اشاره به برگزاری برنامه تجمع در محکومیت از ظلم به مظلومان فلسطینی و غزه ای در شهرهای مازندران، تصریح کرد: این همایش بین المللی در پاسداشت افکار بلند استاد نام آشنا و نام آور علامه آیت الله مصباح یزدی است که در محور سیره شناسی این بزرگوار در حوزه مطالعات اسلامی به همت نهادهای برگزارکننده برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ولایت؛ عصاره 70سال تلاش علامه مصباح یزدی

طرح ولایت؛ عصاره 70سال تلاش علامه مصباح یزدی