مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-14سياسي

ارائه بیش از 4100 خدمات مشاوره به مددجویان استان سمنان


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: چهار هزار و 110 خدمت مشاوره فردی و گروهی از ابتدای سال تاکنون به مددجویان کمیته امداد این استان ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عابد دینی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خدمات مشاوره و راهنمایی در قالب دوره های گروهی، فردی و مشاوره های تخصصی و بر اساس رده های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی توسط مشاوران کمیته امداد به مددجویان ارائه می شود.

وی بیان کرد: مشاوره فردی و گروهی ازجمله خدماتی است که با هدف توانمندسازی و تحکیم بنیان خانوارهای تحت حمایت، در حوزه فرهنگی به مددجویان ارائه می شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: مشاوره فردی و گروهی ازجمله خدماتی است که باهدف توانمندسازی و تحکیم بنیان خانوارهای تحت حمایت، در حوزه فرهنگی به مددجویان ارائه می شود.

 دینی با اشاره به اینکه گروه هدف خدمات مشاوره ای، دانش آموزان، دانشجویان، نوعروسان، زنان سرپرست خانوار، خانواده های زندانیان تحت حمایت هستند، ادامه داد: در از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و 110 نفر از مددجویان با هدف کاهش آسیب های روحی و روانی، افزایش سطح تاب آوری، ارتقای سطح فکری و فرهنگی از خدمات مشاوره گروهی و راهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 4100 خدمات مشاوره به مددجویان استان سمنان

ارائه بیش از 4100 خدمات مشاوره به مددجویان استان سمنان