مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 04:052023-10-04سياسي

پهپاد « کمان 19 » نیروی هوایی ارتش عملیاتی شد (+عکس و فیلم)


پهپاد کمان 19 برای نخستین بار با انجام پرواز رزمی به چرخه عملیاتی این نیرو وارد شد و با پرواز از یکی از پایگاه های پهپادی ارتش در کشور جنگ الکترونیک و اخلال راداری به صورت هواپایه را با موفقیت انجام داد.

- پهپاد کمان 19 نیروی هوایی ارتش عملیاتی شد (+عکس و فیلم) پهپاد کمان 19 برای نخستین بار با انجام پرواز رزمی به چرخه عملیاتی این نیرو وارد شد و با پرواز از یکی از پایگاه های پهپادی ارتش در کشور جنگ الکترونیک و اخلال راداری به صورت هواپایه را با موفقیت انجام داد.

سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، گفت: در این مرحله از رزمایش، عملیات اختلال در ارتباط پهپادی به صورت هواپایه و توسط پهپادهای ابابیل 4 و کمان 19 با موفقیت اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، گفت: در ادامه این رزمایش، یگان های جنگ الکترونیک از نیروهای چهارگانه ارتش روش ها و راهکارهای جنگ الکترونیک را تمرین و اجرا کردند.

وی ادامه داد: عملیات اخلال ارتباطی زمین پایه در ارتباط پهپاد با ایستگاه کنترل زمینی و اخلال الکترونیک بر روی پهپادهای مهاجم نیروی حمله ور و کنترل این پهپادها به منظور جلوگیری از نفوذ به منطقه رزمایش از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش از رزمایش بود که  توسط نیروهای جنگالی حاضر در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد « کمان 19 » نیروی هوایی ارتش عملیاتی شد (+عکس و فیلم)

پهپاد « کمان 19 » نیروی هوایی ارتش عملیاتی شد (+عکس و فیلم)