مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 23:152023-10-12ورزشي

عملیات اجرایی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب به زودی آغاز خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی در نشست با نخبگان و جمعی از اقشار مختلف شهرستان میناب، که با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه میناب، - استاندار هرمزگان در پاسخ به مطالبات ورزشکاران در رابطه با توسعه زیرساخت های ورزشی، گفت: عملیات اجرایی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی در نشست با نخبگان و جمعی از اقشار مختلف شهرستان میناب، که با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه میناب، برگزار شد، با بیان اینکه دولت به دنبال توسعه متوازن است، اظهارداشت: ضرورت دارد فضا های ورزشی به صورت متوازن در اختیار بانوان نیز قرار گیرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به مطالبه ورزشکاران مبنی بر آغاز مجدد عملیات اجرایی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب، گفت: اعتبار خوبی برای آغاز این استادیوم در نظر گرفته شده است.

 دوستی با بیان اینکه، سیاست دولت حمایت از صید و صیادی است، گفت: در دولت سیزدهم صدور مجوز های صید و صیادی تسهیل شد، اما اگر بین مجوز های جدید و صید آبزیان توازن وجود نداشته باشد ذخایر دریایی از بین خواهد رفت.

وی ابرازداشت: در قبال صدور مجوز های جدید صیادی سیاست تقویت ذخایر آبزیان را نیز در دستورکار قرار داده ایم که 400 میلیارد تومان جهت احداث مراکز تقویت ذخایر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب به زودی آغاز خواهد شد

عملیات اجرایی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب به زودی آغاز خواهد شد