مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-01ورزشي

فکرمان فقط صعود به لیگ برتر است


سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان گفت: با توجه به برنامه ریزی مناسب و استفاده از بازیکنان لول بالا، فکرمان فقط صعود به لیگ برتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهسا پر انداخ سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان امروز با بیان اینکه تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان مدت چهار هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده است، افزود: کادر فنی ما را خانم چنگ (مدیرفنی تیم)، خانم هنگام پور( کمک مربی)، خانم حمدی اصل( سرپرست تیم) و خانم سالار حسینی (تدارکات) تشکیل می دهند و در مسابقات امسال، یک آنالیزور نیز به تیم اضافه شده است.

 وی با انتقاد از زمان نقل و انتقالات در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال که دیر آغاز می شود، ادامه داد: مدت 5 روز است تیم ما کامل شده و بازیکنان مورد نیاز خود را به کار گرفته ایم، تمرینات بدن سازی انجام شده و تاکتیک های تیمی خود را شروع کرده و منتظر اعلام فدراسیون جهت اعزام تیم به مسابقات لیگ یک کشور هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان فولاد هرمزگان با بیان این مطلب که تیم ما از لیگ 2 به لیگ یک صعود کرد و به مرحله پلی آف رسیدیم و از صعود باز ماندیم، گفت: سال گذشته نیز در لیگ یک و جزو 4 تیم نخست رقابتها بودیم و متاسفانه باز هم بد شانسی آوردیم و در مرحله پلی اف نتوانستیم به لیگ برتر برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکرمان فقط صعود به لیگ برتر است

فکرمان فقط صعود به لیگ برتر است