مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-22فرهنگي

در روز چهارم چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران چه خبر است ؟


چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در روز چهارم نیز با نمایش آثار در بخش های مختلف رقابتی و جنبی به کار خود ادامه می دهد.

- چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در روز چهارم نیز با نمایش آثار در بخش های مختلف رقابتی و جنبی به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، این رویداد روز یکشنبه 30 مهرماه و در چهارمین روز اکران فیلم های کوتاه راه یافته به بخش های مختلف، در پنج سالن پردیس سینمایی ملت ، میزبان علاقه مندان به سینمای کوتاه خواهد بود.

* برنامه نمایش فیلم های داستانی مسابقه سینمای ایران سالن شماره یک و دو در روز چهارم جشنواره هم به اکران فیلم های داستانی راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران اختصاص داده شده اند.

در سانس اول و از ساعت 14 تا 15:30 فیلم های کوتاه داستان اسباب بازی ساخته علیرضا استوار، سربسته ساخته یاسر خیر، دد چوپان ساخته سهیلا پورمحمدی، اذان صبح به افق یزد ساخته زهره صباغیان و زنان لجمن ساخته زیور حجتی در سالن شماره یک روی پرده می رود.

در سانس دوم سالن شماره یک از ساعت 16 تا 17:30 فیلم های کوتاه لاری به کارگردانی میثم مرادی، دنیا منم فوعه به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو، کرم چاله به کارگردانی سیداحسان طالقانی اصفهانی، سردست به کارگردانی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روز چهارم چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران چه خبر است ؟

در روز چهارم چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران چه خبر است ؟