مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:402023-09-30سياسي

منع فعالیت 2 پزشک با دستور قضایی


این دو پزشک که مرتکب قصور پزشکی شدند، بنا به دستور دستگاه قضایی و بر اساس نظریه کارشناسی، با صدور قرار نظارت قضایی، یکی از این پزشکان به مدت 4 ماه و دیگری به مدت 2 ماه از هر گونه اقدام پزشکی منع فعالیت شده اند تا پرونده کیفری آن ها منتج به صدور حکم شود.

- میزان نوشت: رییس کل دادگستری استان مرکزی از منع فعالیت 2 پزشک در شهر اراک با دستور قضایی خبر داد.

  حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی از منع فعالیت دو پزشک در شهر اراک خبر داد و گفت: این دو پزشک که مرتکب قصور پزشکی شدند، بنا به دستور دستگاه قضایی و بر اساس نظریه کارشناسی، با صدور قرار نظارت قضایی، یکی از این پزشکان به مدت 4 ماه و دیگری به مدت 2 ماه از هر گونه اقدام و فعالیت پزشکی منع شده اند تا پرونده کیفری آن ها منتج به صدور حکم شود.

  وی اضافه کرد: نوع اشتباه، اهمیت آن و تعداد پرونده هایی که این دو پزشک در مراجع قضایی داشتند موجب شد تا قاضی تحقیق با صدور قرار نظارت قضایی از فعالیت پزشکی آنان جلوگیری کند.

  رییس کل دادگستری استان مرکزی یکی از مهم ترین چالش های حوزه حقوق پزشکی را قصور پزشکی دانست و تصریح کرد: مطابق قوانین موضوعه و آیین نامه های مرتبط با این موضوع، تخلفات و جرائم پزشکی همزمان قابل تعقیب کیفری و انتظامی است، لذا دادستان ها به عنوان مدعی العموم و متولی حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع فعالیت 2 پزشک با دستور قضایی

منع فعالیت 2 پزشک با دستور قضایی