مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 20:152023-10-21سياسي

تعدادی داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان به 54 نفر رسید


رییس ستاد انتخابات گلستان گفت که در پایان سومین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس، 54 گلستانی، ثبت نام خود را قطعی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پایان روز سوم نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون 54 نفر در گلستان ثبت نام خود را نهایی کردند.

رییس ستاد انتخابات گلستان افزود: از 959 نفر که در گلستان پیش ثبت نام کرده بودند برای 609 نفر از آن ها کد رهگیری صادر شده است و امکان ثبت نام نهایی و بارگذاری مدارک را در این مرحله دارند.

وی بیان کرد: داوطلبان در هنگام ثبت نام باید تاییدیه پنج ساله آموزشی پژوهشی و مدیریتی خود را در سامانه جامع بارگذاری کنند و این امر مستلزم نامه نگاری و درخواست کتبی خود نامزد، به معاونت توسعه و منابع انسانی سازمان مطبوع است.

مهاجر ادامه داد: هم چنین با توجه به قانون شفافیت مالی در این دوره از انتخابات تمامی متقاضیان در هنگام ثبت نام باید برگه گواهی معرفی ثبت حساب غیرتجاری را در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: با تاکیدات رییس ستاد انتخابات کشور و دستورالعمل های ابلاغی زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نشده و هم چنین پس از ثبت نهایی مدارک امکان ویرایش نیز وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان به 54 نفر رسید

تعدادی داوطلبان انتخابات مجلس در گلستان به 54 نفر رسید