مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 06:502023-10-12سياسي

ضرورت اجرای هوشمندسازی پلاک ها در مازندران


مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه تنها 85 روستا دارای پلاک هوشمند هستند، گفت: 600 هزار مکان در حوزه روستایی مازندران کدپستی و پلاک ندارند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه تنها 85 روستا دارای پلاک هوشمند هستند، گفت: 600 هزار مکان در حوزه روستایی مازندران کدپستی و پلاک ندارند.

محسن بخشی شامگاه 19 مهرماه در شورای اداری شهرستان بابل با تبریک هفته پست اظهار کرد: اداره پست مازندران با 802 واحد پستی و دوهزار و 132 نفر نیرو در شهر و روستا به هم استانی ها خدمات می دهد.

وی با اشاره به اینکه در مازندران حدود 341 دفتر پیشخوان، دفتر پست دولتی و آی سی تی شهری دارای فعالیت هستند، افزود: 197 دفتر نمایندگی قبول و توزیع در مازندران و 228 دفتر مشترک خدماتی در حوزه شهری و روستایی فعالیت دارند.

مدیرکل پست مازندران با اشاره به اینکه یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی هر کشور در دنیا مقوله پست است، تصریح کرد: در دنیا درآمد سرانه ملی یک نفر به عنوان شاخص توسعه و بهبود زندگی افراد مورد بررسی قرار می گیرد.

این مسئول به عقب ماندگی کشور در حوزه ترافیک پستی نسبت به دنیا اشاره کرد و گفت: سرانه ترافیک پستی به ازای هر نفر در مازندران 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرای هوشمندسازی پلاک ها در مازندران

ضرورت اجرای هوشمندسازی پلاک ها در مازندران