مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-29فرهنگي

چراغ بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی گلستان روشن شد


اولین چراغ بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی گلستان ساعت 10 امروز «جمعه 7 مهر» با اجرای نمایش «پری» از استان البرز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی روشن شد.

- ایسنا/گلستان اولین چراغ بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی گلستان ساعت 10 امروز جمعه 7 مهر با اجرای نمایش پری از استان البرز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی روشن شد.

در نخستین روز بخش آزاد و بین الملل بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در استان گلستان، از صبح امروز 6 نمایش در شهرستان های گرگان و کردکوی به روی صحنه می روند.

با اجرای نمایش پری از استان البرز به نویسندگی خیرالله تقیانی و کارگردانی مهدی فتحی، در ساعت 10 صبح امروز جمعه 7 مهرماه در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی، بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در استان گلستان آغاز شد.

در ادامه ساعت 13 در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی نمایش مجلس آهوخوانی به روی صحنه می رود و سالن اصلی در ساعت 16 و 30 دقیقه میزبان نمایش آتلان در سرزمین شمالی از شهرستان بندرترکمن خواهد بود.

در ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی نمایش آخرین بازی از شهر مقدس مشهد میزبان تماشاگران خواهد بود و نمایش شنگرف کاری از گروه تهران در مجتمع شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی گلستان روشن شد

چراغ بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی گلستان روشن شد