مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-02سياسي

علمای شیعه و سنی، عدالت و عقلانیت را مبنا قرار دهند


علما و روحانیون شیعه و سنی باید بر مبنای عدالت و عقلانیت سخن بگویند و نباید در بیانات شان نظام زیر سوال برود زیرا هر شخصی که با کلام خویش زمینه ساز ایجاد افتراق و اختلاف بین وحدت شیعه و سنی شود، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: علما و روحانیون شیعه و سنی باید بر مبنای عدالت و عقلانیت سخن بگویند و نباید در بیانات شان نظام زیر سوال برود زیرا هر شخصی که با کلام خویش زمینه ساز ایجاد افتراق و اختلاف بین وحدت شیعه و سنی شود، مغضوب امت اسلام می شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 10 مهر در دیدار با علما و روحانیون اهل سنت و شیعه به مناسبت هفته وحدت با تبریک فرا رسیدن ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع)، اظهار کرد: وحدت میان حکومت اسلامی از آغازین دوره های اسلام همراه با دین بوده اما امام راحل آن را نهادینه کرد و امروز هم خلف صالح آن رهبر معظم انقلاب این مسیر را محکم استمرار بخشیده اند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی به برکت اسلام، قرآن و رهبری امامین انقلاب شکل گرفت که بسترساز عدالت در دنیاست، همه خرد و طوائف اعتراف دارند که بهتر از این نظام گزینه ای نیست.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اسلام زبانزد عام و خاص شده، تصریح کرد: دشمن به دنبال اختلاف شیعه و سنی در جامعه اسلامی است، می داند شیعه و سنی در ایران با صلح و آرامش زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای شیعه و سنی، عدالت و عقلانیت را مبنا قرار دهند

علمای شیعه و سنی، عدالت و عقلانیت را مبنا قرار دهند