مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-16اقتصادي

تانای آلومینا در خراسان شمالی برگزار خواهد شد


مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان شمالی گفت: تانای آلومینا دوم آبان ماه سال جاری به عنوان پنجمین رویداد تانا در استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان شمالی گفت: تانای آلومینا دوم آبان ماه سال جاری به عنوان پنجمین رویداد تانا در استان برگزار خواهد شد.

علی فیروزه در گفت و گو با ایسنا، افزود: تاناها (توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان)رویداد ارائه نیازهای فناورانه شرکت ها، سازمان ها، ارگان ها و بخش خصوصی است که نیازهای اعلام شده در اختیار واحدهای فناورانه قرار گرفته و این واحدها برای تامین نیازها بر اساس توانمندی ها و تخصص خود اعلام آمادگی می کنند.

فیروزه تصریح کرد: در نهایت در صورت وجود شرایط برای سرمایه گذار و واحد فناور و با انعقاد تفاهم نامه و قرارداد فرآیند ارائه خدمات و یا کالا و تامین تجهیزات در مسیر اجرایی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در استان ما تاکنون در بخش های کشاورزی، سلامت و صنعت (فولاد و پتروشیمی) تاناها برگزار شده است، اظهار کرد: در رویداد های برگزار شده که به صورت مشترک با رویداد تا ثریا هم بوده است از ظرفیت حضور شرکت پیشگامان توسعه و مرکز رشد زنده یاد اردشیر حسین پور و نیز هلدینگ راه نو و بنیاد تعاون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانای آلومینا در خراسان شمالی برگزار خواهد شد

تانای آلومینا در خراسان شمالی برگزار خواهد شد