مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-21بين الملل

جنگ غزه رکود اقتصادی اسراییل را وخیم تر کرد


پایگاه خبری مارکر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که (رژیم) به دنبال عملیات طوفان الاقصی وارد رکود اقتصادی شده و تجارت آن در حال حاضر صفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  وب سایت اقتصادی مارکر رژیم صهیونیستی که ضمیمه اقتصادی روزنامه هاآرتص است، بر اساس داده های خود نوشت: اسراییل در حالی وارد جنگ شد که در رکود اقتصادی به سر می برد و در حال حاضر تجارت ( در این رژیم) به صفر رسیده است.

این وب سایت تاکید کرد که اکنون احساس عمومی در اسراییل این است که همه در شرایط بحرانی جنگ موجودیتی هستند.

مارکر ادامه داد: هفته دوم جنگ رو به پایان است و این هفته ای است که تقریباً هیچ تجارتی در اسراییل وجود نداشت و بسیاری فقط برای بقا و نگه داشتن سرهای خود بالای آب تلاش می کنند و از آینده هراس دارند.

آنها هنوز نمی دانند چه کسی و چه زمانی به آنها غرامت می دهد؟ رتبه اعتباری اسراییل تحت بررسی قرار گرفت امروز جمعه روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز و خبرگزاری بلومبرگ اعلام کردند که  آژانس رتبه بندی اعتباری آمریکا مودیز گزارش دادند که رتبه اسراییل را در سطح A1  با قید تحت بررسی قرار داده و کاهش این رتبه ممکن است استقراض برای اسراییل را گران تر کند.

به گفته مودیز، رتبه A1 نشان دهنده وجود برخی ریسک های اعتباری متوسط ​​است و کاهش آن ممکن است وام گرفتن را برای وام گیرنده هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه رکود اقتصادی اسراییل را وخیم تر کرد

جنگ غزه رکود اقتصادی اسراییل را وخیم تر کرد