مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-22سياسي

تغییر نگرش در سیاست ورزی سلامت لازم است


رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت با بیان اینکه در سیاست ورزی سلامت نیاز به تغییر نگرش داریم، بر آسیب شناسی سند چشم انداز کشور در حوزه سلامت تأکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت با بیان اینکه در سیاست ورزی سلامت نیاز به تغییر نگرش داریم، بر آسیب شناسی سند چشم انداز کشور در حوزه سلامت تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، کامران باقری لنکرانی امروز، 30 مهر در سمینار سلامت برای همه در گروی نظام سلامت با اشاره به تدوین سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران تا سال 1404 گفت: در آبان ماه 1382 سند مهم چشم انداز جمهوری اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد و در این سمینار روند تحقق این سند طی 20 سال گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفت.

رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت افزود: به نظر می رسد در زمینه اجرای سند چشم انداز کشور نیاز به بازخوانی جدی داریم چراکه فراز و نشیب های زیادی داشتیم و برای نیل به این نقشه راه و هدف متعالی باید آسیب شناسی شکل گیرد.

وی با بیان اینکه در این نشست تخصصی به بازشناسی وقایع 20 سال گذشته و چالش ها پرداخته شد، تصریح کرد: باید تعهد بیشتر به تحقق سند چشم انداز کشور داشته باشیم و همه ابزارها را مورد استفاده قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر نگرش در سیاست ورزی سلامت لازم است

تغییر نگرش در سیاست ورزی سلامت لازم است