مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-11سياسي

هفت هزار تماس با شماره تلفن 197 طی 6 ماه گذشته در خوزستان


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: انتقادهای مردم برای پلیس سازنده هستند و این انتقادها از طریق پلیس های تخصصی و دفتر نظارت همگانی 197 بررسی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان امروز در حاشیه برگزاری دیدار مردمی 197 اظهار کرد: بر اساس اصل قانون اساسی که مردم می بایست بر ادارات و سازمان ها نظارت کنند، پلیس در خصوص این اصل جز سازمان هایی است که پیشتاز بوده است و خواهان نظارت مردم بر پلیس از طریق شماره تلفن 197 بوده است.

وی افزود: در حوزه 197 همه می دانند که کارکنان پلیس در خدمت رسانی به مردم حضوری شبانه روزی دارند، در یک جایی که پلیس حضور دارد ممکن است کاستی هایی وجود داشته باشد که مردم انتقاد یا پیشنهاداتی داشته باشند و یک موقع مردم به خاطر اقدامات شایسته پلیس می خواهند تقدیر و تشکر کنند حال این تقدیر، انتقاد یا پیشنهاد از پلیس در دفتر نظارت همگانی 197 مطرح می شود.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به اینکه در 6 ماهه امسال بیش از 7 هزار تماس با شماره 197 صورت پذیرفته که برخی انتقاد و بیشتر آنها تقدیر و تشکر بوده اند، تصریح کرد: انتقادهای مردم برای پلیس سازنده هستند و این انتقادها از طریق پلیس های تخصصی و دفتر نظارت همگانی 197 بررسی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت هزار تماس با شماره تلفن 197 طی 6 ماه گذشته در خوزستان

هفت هزار تماس با شماره تلفن 197 طی 6 ماه گذشته در خوزستان