مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-30سياسي

مرکز آموزش تخصصی آتش نشانان استان تهران افتتاح شد


همزمان با گرامیداشت مقام آتش نشانان در کشور، مرکز آموزش تخصصی آتش نشانان استان تهران در اسلامشهر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود احمدی سرپرست دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور که به همراه تعدادی از مدیران استانی و محلی در مراسم بزرگداشت آتش نشانان و همچنین افتتاح مرکز آموزش تخصصی آتش نشانان استان تهران در اسلامشهر شرکت کرده بود، با تشکر از زحمات و رشادت های آتش نشانان، شغل آتش نشانی را یکی از مهمترین مشاغل دانست و ضرورت توجه به مطالبات قانونی آتش نشانان را خواستار شد.

مدیریت سالانه 250 هزار عملیات توسط آتش نشانی ها در کشور احمدی گفت: به صورت میانگین در طول سال 250 هزار عملیات توسط آتش نشانی ها مدیریت می شود و طی سالهای گذشته موضوع ایمنی ساختمان ها مورد توجه قرار گرفته است و در کاربری های مسکونی آمار آتش سوزی رو به کاهش است.

البته آمار حوادث آتش سوزی در فضاهای سبز و مراتع و جنگل ها بالا رفته است که نیازمند توجه به نکات پیشگیرانه در این حوزه است.

وی در زمینه تأمین تجهیزات و ماشین آلات تخصصی آتش نشانی ها اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 110 دستگاه خودرو آتش نشانی نیمه سنگین و سنگین و 11 دستگاه نردبان آتش نشانی، همچنین 500 دستگاه ست تجهیزات حفاظت فردی و 70 دستگاه ست امداد و نجات توسط سازمان شهرداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش تخصصی آتش نشانان استان تهران افتتاح شد

مرکز آموزش تخصصی آتش نشانان استان تهران افتتاح شد