مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-04سياسي

واردات برنج با مالیات و ارزش افزوده پایین نادیده گرفتن حق کشاورزان است


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش میزان مالیات ارزش افزوده بر محصولات وارداتی بخش کشاورزی از 9 به یک درصد عملا ضربه به تولیدات بخش کشاورزی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، منصورعلی زارعی عصر امروز در در محفل هم اندیشی و رسانه ای ندای مردم گرایی که در سالن کنفرانس اتاق اصناف ساری برگزار شد، تشکیل این جلسه با خبرنگاران را به نوعی هم اندیشی برای دریافت نظرات مردم دانست و اظهار کرد: ما نمایندگان مردم در مجلس تسهیل کننده امور و اجرای مطالبات مردم هستیم.

وی افزود: اکنون که در سال پایانی مجلس یازدهم قرار داریم، مردم سوالاتی دارند و ما باید پاسخگو باشیم، ما در استان مازندران چند مزیت اصلی داریم که حول محور آن عمل شده است.

زارعی اعلام کرد: استان مازندران 477 هزار بهره بردار بخش کشاورزی دارد، یعنی تقریبا نیمی از جمعیت 3هزار و 200 نفره استان، همچنین مازندران در تولید 14محصول رتبه اول کشور را داراست، 3/5 میلیون تن از 5/5 میلیون تن تولید مرکبات کشور از مازندران تامین می شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت بحث تغییر کاربری ها را داریم یعنی باید زمینه ایجاد صنعت را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات برنج با مالیات و ارزش افزوده پایین نادیده گرفتن حق کشاورزان است

واردات برنج با مالیات و ارزش افزوده پایین نادیده گرفتن حق کشاورزان است