مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-04سياسي

جنتی: باید همواره متحد باشیم


شیعه و سنی همه مسلمان و پیرو پیامبر گرامی اسلام (ص) و قرآن هستند؛ بنابراین باید همواره متحد باشیم.

- دبیر شورای نگهبان گفت: شیعه و سنی همه مسلمان و پیرو پیامبر گرامی اسلام (ص) و قرآن هستند؛ بنابراین باید همواره متحد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (12 مهر 1402) این شورا با اشاره به سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و حضرت امام صادق(ع) و همچنین هفته وحدت گفت: این اعیاد بزرگ را تبریک می گویم و از خداوند می خواهم توفیق پیروی از این بزرگواران را به ما عنایت فرماید.

وی در ادامه با بیان اینکه حقیقت این است که در عالم، هیچ نعمتی بالاتر از وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام(ص) خلق نشده است، ادامه داد: ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم و به وظایفی که در این جهت برای ما در قرآن کریم مشخص شده است و مهم ترین آنها اطاعت و تبعیت از ایشان است، عمل کنیم.

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: جاهلیتی که پیامبر اسلام(ص) برای مبارزه با آن مبعوث شد همواره در طول تاریخ در برابر تعالیم الهی ایستاده است و در جهان امروز نیز قدرت های استکباری این جاهلیت را به وجود آورده اند و راه درمان این جاهلیت، پیروی بشریت از آموزه های نجات بخش پیامبر اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنتی: باید همواره متحد باشیم

جنتی: باید همواره متحد باشیم