مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-17سياسي

160 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان رفع تداخل شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: از 752 هزار هکتار اراضی کشاورزی این استان، 160 هزار هکتار رفع تداخل ارضی شدند و روند رفع تداخلات با سرعت و دقت ادامه می یابد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: از 752 هزار هکتار اراضی کشاورزی این استان، 160 هزار هکتار رفع تداخل ارضی شدند و روند رفع تداخلات با سرعت و دقت ادامه می یابد.

سیدمهدی هاشمی، 25 مهرماه در دیدار با فرماندار رفسنجان به اهمیت تثبیت مالکیت و صدور اسناد مالکیت املاک اشخاص حقیقی و حقوقی و تبلور آثار آن در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بالاخص بهداشت حقوق جامعه اشاره و بیان کرد: از مزایای صدور اسناد اراضی کشاورزی این است که مانع تغییر کاربری های غیرقانونی خواهد شد لذا تمامی دستگاه های متولی امر زمین و مسکن باید همراه و همسو با ادارات ثبت اسناد و املاک در زمینه تثبیت مالکیت اشخاص تلاش جهادی انجام دهند.

وی بیان کرد: 752 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان نیاز به رفع تداخل دارند که از این تعداد تاکنون 160 هزار هکتار رفع تداخل شده و قرار است تا پایان سال 1403 برای این اراضی که رفع تداخل ارضی شدند، سند تک برگ مالکیت صادر شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بیان کرد: همچنین خوشبختانه برای 99.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان رفع تداخل شد

160 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمان رفع تداخل شد