مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-17اقتصادي

استاندار یزد: پیشبرد راهبردهای اقتصادی استان در گرو تحقق سند یزد نوین است


اولویت ها و راهبردهای کلان اقتصادی استان در سند یزد نوین مشخص و بر اساس آینده پژوهی تنظیم شده و یکی از نقاط قوت این سند انعطاف پذیری آن است که بر اساس این سند راهبرد دیپلماسی اقتصادی استان کاملاً مشخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی عصر امروز در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیران ارشداستان برگزار شد، اظهار کرد: باید برای عملیاتی شدن همه بندهای سند یزد نوین برنامه ریزی دقیق انجام شود و مردمی کردن اقتصاد یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی است و باید در این زمینه برنامه دقیق و منظمی داشته باشیم.

وی افزود: برای تحقق رشد سرمایه گذاری و افزایش بهره وری باید موانع برداشته شود و سه مانع اساسی در این زمینه عدم تکمیل زیرساخت ها، مشکلات و معطلی های اداری و تاخیر در تخصیص تسهیلات و عدم تأمین مالی است.

استاندار یزد گفت: هر گونه فعالیتی بدون برنامه ریزی اشتباه است به همین دلیل اولین اقدامی که در استانداری انجام گرفته، برنامه ریزی است اما نباید این برنامه ریزی منجر به افزایش سخت گیری های اداری شود.

فاطمی تصریح کرد: مدیران استان می دانند که ما در جنگ اقتصادی هستیم و باید بر اساس این جنگ فعالیت داشته باشیم و در شرایط فعلی اگر تولیدکننده سرمایه خود را در بانک بگذارد سود بیشتری می گیرد پس در چنین شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: پیشبرد راهبردهای اقتصادی استان در گرو تحقق سند یزد نوین است

استاندار یزد: پیشبرد راهبردهای اقتصادی استان در گرو تحقق سند یزد نوین است