مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-26سياسي

پنجشنبه، اولین جلسه استماع مربوط به استیضاح بایدن برگزار می شود


جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا اولین جلسه مربوط به بررسی مدارک موجود جهت استیضاح رییس جمهور این کشور را روز پنجشنبه برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده اند اولین جسله استماع مربوط به استیضاح جو بایدن رییس جمهور این کشور پنجشنبه 28 سپتامبر (ششم مهر) ساعت 10 صبح (به وقت محلی) برگزار خواهد شد.

به گفته جیمز کومر رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا، این جلسه جهت بررسی میزان ارزش مدارک جمع آوری شده و تحقیقات مرتبط با فساد مالی رییس جمهور آمریکا به منظور استیضاح وی برگزار می شود و قرار است در آن تمام شواهدی که تا به امروز از سوی این کمیته در مورد فعالیت های مالی و غیرقانونی خانواده بایدن کشف شده، ارائه شود.

  کومر در بیانیه ای اعلام کرد: از ژانویه، کمیته های نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان به همراه قوه قضاییه فدرال آمریکا و وزارت دادگستری شواهد زیادی را کشف کرده اند که نشان می دهد جو بایدن رییس جمهور بارها و بارها از مقام دولتی خود برای تامین منافع مالی خانواده اش، سو استفاده کرده و پسرش هانتر بایدن نیز به فساد مالی بسیار گسترده متهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه، اولین جلسه استماع مربوط به استیضاح بایدن برگزار می شود

پنجشنبه، اولین جلسه استماع مربوط به استیضاح بایدن برگزار می شود