مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-09فرهنگي

نمایشگاه اولین تمبر ایران برپا شد


به مناسبت روز جهانی پست، نمایشگاهی از 700 تمبر ایرانی(از دوران ناصرالدین شاه تا به امروز) به همراه کارت پستال های تاریخی در عمارت تاریخی اداره پست شهر رشت گشایش یافت.

- ایسنا/گیلان به مناسبت روز جهانی پست، نمایشگاهی از 700 تمبر ایرانی(از دوران ناصرالدین شاه تا به امروز) به همراه کارت پستال های تاریخی در عمارت تاریخی اداره پست شهر رشت گشایش یافت.

محمدحسین هوشنگی، مدیرکل پست استان گیلان امروز، 17 مهر در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، با بیان اینکه اولین تمبر چاپ شده در کشور به نمایش درآمده است، گفت: علاقمندان می توانند از اولین تمبر چاپ شده در کشور تا امروز و سایر اقلام مرتبط با مجموعه داری تمبر را مشاهده کنند.

وی با اشاره به نمایش اسناد و پاکت های تاریخی و پس هوایی و.

عنوان کرد: این تمبرها جزو تمبرهای کم نظیر در ایران بوده که وقایع و اتفاقات تاریخی و اجتماعی در آن به تصویر کشیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نمایشگاه به همت عبدالعلی پژویان، مجموعه دار تمبر ایران و مدیرعامل انجمن تمبر گیلان برپا شده است و علاقه مندان می توانند در ساعات صبح و عصر روزهای 17 لغایت 20 مهرماه از این نمایشگاه واقع در اداره پست میدان شهدای ذهاب رشت(شهرداری) بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اولین تمبر ایران برپا شد

نمایشگاه اولین تمبر ایران برپا شد