مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-04اجتماعي

جای خالی 2 موقوفه در کهگیلویه و بویراحمد و 2 سرمایه گذاری اشتغال زا توسط اوقاف


مدیرکل اوقاف امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از جای خالی 2 موقوفه در استان خبر داد و گفت: باید فرزندان خود را قرآنی تربیت کنیم و نیاز به موقوفه قرآنی داریم.

- خبرگزاری فارس یاسوج-ترنم بهنیا- سنت حسنه وقف یکی از سنت های زیبا و کارگشا بوده که در تمامی ادیان به صورت های مختلفی همواره وجود داشته اما در دین مبین اسلام این سنت حسنه نسبت به سایر ادیان برجسته تر است.

در ایران اسلامی نیز این سنت حسنه به خوبی در همه نقاط کشور نهادینه شده از گذشته ها تاکنون خیرین و نیکوکاران از مال و زندگی خود برای استفاده محرومان و مستضعفان یادگارهای زیادی به ارث گذاشته اند.

در استان 100 شیعه کهگیلویه و بویراحمد با آنکه مردم اعتقادات مستحکمی دارند اما به دلیل فرهنگ سازی ضعیف از گذشته ها این سنت حسنه کمتر مورد توجه قرار گرفته که شاید یکی از دلایل آن محرومیت عمیق مردم کهگیلویه و بویراحمد باشد که توان این کار را نداشته اند.

در همین خصوص و به مناسبت هفته وقف حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با ما از هر در خصوص وقف و موقوفات سخن به میان آورد.

نصیرالاسلامی با تبریک دوباره میلاد خجسته حضرت محمد بن عبدالله و امام جعفر صادق گفت: مهمترین صفت پیامبر اسلام رحمت للعالمین است یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی 2 موقوفه در کهگیلویه و بویراحمد و 2 سرمایه گذاری اشتغال زا توسط اوقاف

جای خالی 2 موقوفه در کهگیلویه و بویراحمد و 2 سرمایه گذاری اشتغال زا توسط اوقاف