مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:002023-10-03فرهنگي

افتخار می کنم یک گلستانی ام


استاندار گلستان با بیان اینکه مردم این استان بارها با حضور خود در برنامه های ملی و مذهبی ثابت کردند که با بصیرت و با فرهنگ هستند، افزود: همین ویژگی سبب شد تا میزبان رویدادهای بزرگ باشند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه مردم این استان بارها با حضور خود در برنامه های ملی و مذهبی ثابت کردند که با بصیرت و با فرهنگ هستند، افزود: همین ویژگی سبب شد تا میزبان رویدادهای بزرگ باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد زنگانه شامگاه امروز سه شنبه 11 مهرماه 1402 در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی استان گلستان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: توجه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گلستان سبب شده تا میزبانی جشنواره ها و رویدادهای فاخر و ارزشمندی به این استان محول شود.

وی با بیان اینکه مردم گلستان بارها در طول تاریخ و در همه رویدادها از جمله وقایع اخیر نشان دادند که با بصیرت، با ظرفیت، با فرهنگ و دوراندیش بوده و شایسته میزبانی اینگونه رویدادها هستند، ادامه داد: توسعه فرهنگی یکی از برنامه های مدنظر دولت سیزدهم دکتر ابراهیم رییسی بوده که باید با همه توان در راستای تحقق آن اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار می کنم یک گلستانی ام

افتخار می کنم یک گلستانی ام