مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:462023-10-22سياسي

سازوکار مجلس برای مرمت و بهره برداری ازآثار تاریخی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارث میرات فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را مکلف کردند با مشارکت بخش خصوصی، نسبت به مرمت و بهره برداری از ابنیه تاریخی اقدام نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز(یک شنبه،30مهر) مجلس شورای اسلامی،  بند (ت) ماده 83 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارث میرات فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را مکلف کردند با مشارکت بخش خصوصی، نسبت به مرمت و بهره برداری از ابنیه تاریخی اقدام نماید.

  بند(ت)- وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایعدستی می تواند در راستای تسهیل فرایندهای سرمایه گذاری و تأمین نیازهای مشاورهای و اجرایی طرح ها و فعالیت های گردشگری و صنایع دستی به مؤسسات واجد صلاحیت با رعایت قانون تسهیل صدور مجوزهای کسبوکار، مجوزهای توسعه دهنده ، تسهیل گر سرمایه گذاری و بهره برداری در حوزه های گردشگری و صنایع دستی صادرنماید.

این مؤسسات مجازندبارعایت مقررات،ضوابط وشیوه نامه های  ابلاغی درامورمربوط به فرایندسرمایه گذاری و بهره برداری و مدیریت تأسیسات و مؤسسات گردشگری و توسعه کمّی و کیفی تولید و عرضه صنایع دستی فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای مرمت و بهره برداری ازآثار تاریخی

سازوکار مجلس برای مرمت و بهره برداری ازآثار تاریخی