مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-04سياسي

آیت الله سعیدی: مسائل اعتقادی نباید موجب دعوا و تفرقه در جامعه شود


در قرآن آمده است که بر سر مسائل فکری و اعتقادی دعوا نکنید بنابراین روشنگری خوب است اما دعوا بد است؛ در درون دعوا تفرقه و دلگیری است و وقتی دو گروه در یک جامعه از هم دلگیر شوند بر همه حرکت ها و پیشرفت ها تأثیر می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در دیدار اعضای کمیته مردمی اولین سالگرد شهادت شهید زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک دو میلاد مبارک، مؤثر و پر رمز و مغز پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: امروز میلاد دو معصومی هست که هم شریعت و اسلام را و هم مکتب و مذهب را به ما هدیه دادند.

وی با بیان اینکه کلاس درس تعلیم و تربیت بشر با آمدن سلسله انبیاء و اولیاء شکل گرفته است، گفت: با میلاد پیامبر خاتم، سلسله انبیا تمام شد و با سلسله معصومین(ع) آغاز شد؛ امام هشتم(ع) در نیشابور در حدیثی که در جمع مردمی که در مذهب با ایشان مشترک نبودند از کلمه توحید شروع کردند و سپس خط را روشن کردند و فرمودند مسیر توحید شروطی دارد و من از شروط آن هستم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اگر در فراخوان ها و دعوت های ما خط و صراط مستقیم مشخص نشود درست نیست، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر در خود قرآن آمده است که بر سر مسائل فکری و اعتقادی دعوا نکنید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: مسائل اعتقادی نباید موجب دعوا و تفرقه در جامعه شود

آیت الله سعیدی: مسائل اعتقادی نباید موجب دعوا و تفرقه در جامعه شود