مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-10سياسي

حمایت قاطع فراکسیون اهل سنت مجلس از عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی


فراکسیون اهل سنت مجلس ضمن حمایت قاطع از مبارزان فلسطینی تاکید کرد: غرش جوانان و غیورمردان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی اقدامی مدبرانه و خودجوش بود که دلهای مظلومان و مستضعفان عالم را گرم و چشمان آنان را روشن نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از مبارزان فلسطینی اعلام کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است؛ ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز خداوند را شاکریم که حیاتمان را در فصل روییدن جوانه های ملت پیروز و مقاوم فلسطین قرار داده است.

غرش جوانان و غیورمردان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی اقدامی مدبرانه و خودجوش بود که دلهای مظلومان و مستضعفان عالم را گرم و چشمان آنان را روشن نمود.

ملت پیروز و مقاوم فلسطین در اقدامی بی سابقه در طول تاریخ درگیری با رژیم صهیونیستی حماسه آفرید و گامی ارزشمند در جهت تحقق آیه اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم(سوره مبارکه محمد آیه 7) برداشت.

این اقدام که در واقع پاسخی به سالها جنایت رژیم موقتی و جعلی صهیونیسم است مقدمه ای است بر نظم نوین جهانی به پرچم داری اسلام عزیز.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع فراکسیون اهل سنت مجلس از عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی

حمایت قاطع فراکسیون اهل سنت مجلس از عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی