مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-17سياسي

چهره پلید رژیم کودک کُش توسط رسانه ها برای مردم تبیین شود


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه ای «ابوذر» در استان هرمزگان گفت: با همکاری اهالی رسانه و مطبوعات باید چهره پلید رژیم کودک کُش اسراییل برای مردم تبیین شود.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان هرمزگان گفت: با همکاری اهالی رسانه و مطبوعات باید چهره پلید رژیم کودک کُش اسراییل برای مردم تبیین شود.

سردار اباذر سالاری صبح امروز (بیست و پنجم مهرماه) در آیین رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر ، اظهار کرد: نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر به همکاری ادارات و دستگاه های مرتبط در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شاخه های جشنواره رسانه ای ابوذر، ابراز کرد: مصاحبه، گزارش خبری، سرمقاله، عکس، کلیپ، اینفوگرافی، موشن گرافی، یادداشت، گزارش ویدیوی و پادکست از جمله بخش های این جشنواره هستند که علاقه مندان می توان در هر کدام از این بخش ها شرکت کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، با اشاره به محورهای نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر، بیان کرد: تمرکز بر شعار سال یعنی مهار تورم، رشد تولید مهم ترین محور جشنواره است اما علاوه بر آن محورهای دیگری نظیر جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره پلید رژیم کودک کُش توسط رسانه ها برای مردم تبیین شود

چهره پلید رژیم کودک کُش توسط رسانه ها برای مردم تبیین شود