مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-28سياسي

برنامه های تشویقی دانشگاه تربیت مدرس برای ازدواج و افزایش جمعیت


مشاور امور بانوان دانشگاه تربیت مدرس از در نظر گرفتن تمهیداتی به منظور تشویق اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان برای ازدواج و افزایش جمعیت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، جلسه اتاق فکر بانوان دانشگاه تربیت مدرس با موضوع بررسی و تبادل نظر پیرامون مسایل حوزه بانوان، امکانات و دستاوردهای مربوط به اعضای هیأت علمی و استفاده از نقطه نظرات این افراد با حضور مشاور رییس دانشگاه در امور زنان و خانواده و تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشکده ها برگزار شد.

 نجمه تهرانیان، مشاور رییس دانشگاه در امور زنان و خانواده ضمن ارائه گزارشی از برنامه های انجام شده، هدف این نشست را بررسی مطالبات و شناسایی نخبگان دانشگاهی در بخش بانوان هیأت علمی ذکر کرد و افزود: با توجه به ماموریت حوزه زنان و در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نشست هایی را با حضور ریاست و مسئولان دانشگاه برگزار کردیم که نتیجه آن ایجاد قرارگاهی با همین عنوان است.

در این قرارگاه موارد و مشکلات مربوط به بانوان کارمند، اعضای هیأت علمی و دانشجویان با محوریت تحکیم خانواده و موضوع حجاب و عفاف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تشویقی دانشگاه تربیت مدرس برای ازدواج و افزایش جمعیت

برنامه های تشویقی دانشگاه تربیت مدرس برای ازدواج و افزایش جمعیت