مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-18بين الملل

بحرانی ترین قاره ها از نظر مخاطرات طبیعی را بشناسید


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مناطق آسیا و اقیانوسیه آسیب پذیرترین قاره جهان و ساکنان این مناطق، 30 برابر بیشتر از دیگران در اروپا و 2 برابر بیشتر از افرادی که در آفریقا زندگی ‏می‏ کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد حسن نامی به منظور شرکت در کنفرانس آسیایی کاهش خطر بلایا (2023)صبح امروز به شهر دوشنبه پایتخت جمهوری تاجیکستان عزیمت کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور پیش از عزیمت گفت: این کنفرانس در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان با شعار (اجرای موثر تدابیر کاهش ریسک مخاطرات طبیعی، اتخاذ تمهیدات دیجیتالی و دولت الکترونیک ) و با دستورکار اجرای چهارچوب بین‏ المللی سندای برای کاهش خطر مخاطرات طبیعی (2030-2015) برگزار خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: برای افزایش همکاری‏های بین‏ المللی در راستای مدیریت بحران بر اساس قطعنامه های شورای اقتصادی و اجتماعی منطقه آسیا و اقیانوسیه (اسکپ)، مرکز توسعه مدیریت اطلاعات بلایا آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) به عنوان یکی از نهادهای منطقه ای قاره‏ای در زمینه کاهش خطرپذیری مخاطرات طبیعی فعالیت و نقش‏ آفرینی می کند.

این مرکز بر اساس قطعنامه ‏های صدر الاشاره در سال 2018 با میزبانی دولت جمهوری اسلامی ایران در تهران تأسیس شده است و ما معتقدیم که اپدیم می تواند نقش مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرانی ترین قاره ها از نظر مخاطرات طبیعی را بشناسید

بحرانی ترین قاره ها از نظر مخاطرات طبیعی را بشناسید