مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-03اجتماعي

انتقال گوزن زرد ایرانی از مازندران به اردبیل


مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام اینکه جمعیت گوزن زرد ایرانی امسال به 60 راس رسید، گفت: قرار است در ادامه بیش از 20 راس گوزن زرد ایرانی را در راستای تعدیل جمعیت این گونه به چند استان دیگر منتقل و جمعیت این گونه از حیات وحش را در پناهگاه .

- کوروس ربیعی درباره جزییات انتقال گوزن زرد ایرانی از مازندران به اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: 4 راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش دشت ناز به مرکز نگهداری فندقلوی اردبیل زنده گیری و منتقل شد.

وی افزود: در نخستین مرحله انتقال گوزن زرد ایرانی دو راس گوزن نر و دو راس گوزن ماده به استان اردبیل منتقل شد.

مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: سال گذشته هم دو نوبت 14 راس گوزن زرد ایرانی به استان های ارومیه و لرستان انتقال داده شد.

ربیعی با اعلام اینکه جمعیت گوزن زرد ایرانی امسال به 60 راس رسید، تصریح کرد: قرار است در ادامه بیش از 20 راس گوزن زرد ایرانی را در راستای تعدیل جمعیت این گونه به چند استان دیگر منتقل و جمعیت این گونه از حیات وحش را در پناهگاه دشت ناز به حدود 30راس کاهش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پناهگاه حیات وحش دشت ناز مرکز مازندران، اولین و مهم ترین مرکز تکثیر در شرایط نیمه طبیعی گوزن زرد ایرانی و پشتوانه سازی جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال گوزن زرد ایرانی از مازندران به اردبیل

انتقال گوزن زرد ایرانی از مازندران به اردبیل